Pinscher

Etikett05-bilder-filmklipp
Läst 1059 ggr
DinJejja
0

Kallt ute!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Imorse vid 9-tiden när vi gick ut var det hela -17 ute.

Så det blev overallen och vintertäcket på för Alf.

Mindre nöjd men ganska skönt tycker han när han märkte att det inte var så varmt ute! :P

Knutte-love
1

Hehe, Åhh så söt.=) Smart att ha två varma kläder på honom.=)

Kramiz Amanda och Danny!

Medarbetare på Cockerspaniel.

Anna-Helga
0

Köpte tröja till lilla Edith idag, storlek 20! :-)

DinJejja
1

Då är man inte stor när man har storlek 20 :P

Anna-Helga
0

Näe asså hon ser ut som en Chihuahua! Haha! Minsta hund jag haft! :-)

DinJejja
1

Fast hon är mycket sötare än en chihuahua (om jag får säga det utan att någon chihuahua ägare tar illa upp!)

Men hon är väl inte så gammal heller?

Anna-Helga
0

Hon är 9 veckor och helt sjukt söt! Kapade din tråd lite känner jag! :-)

DinJejja
1

Åh så underbart :) Alf ska nog få en lillebror om några år. Fast jag tar nog en omplacering igen, valpar i all ära! Men känns så bra och ta en hund som någon inte vill/kan ha längre och ge den ett varaktigt och bra liv. :)

Ingen fara! :P

Anna-Helga
1

Ja det är väl kanonbra att göra så! Vi har också mest haft omplaceringar egentligen. Edith är första valpen på många år! Så kommer en valp till i Februari, en mastiff! :-)

DinJejja
1

Mysigt! Hur många hundar har du? :)

Har aldrig haft valp. Alf är min första hund så. :) Men känns ändå bättre och ta "över" någon. Finns så många hundar på blocket bland annat som folk inte vill/kan ha längre. Tycker det är så tråkigt. Rätt mkt dp:s i unghundåldern. Var inte så roligt längre när den krävde lite. Är ju mkt hund i liten kropp. :) Vilket jag älskar.

Anna-Helga
0

Vi har lille Boris som ska till fodervärd när rätt hem dyker upp, han är bara 14 veckor. Så har vi hans mamma Tessie och lilla Edith. Och Hedwig som kommer i Februari! :-)

Anna-Helga
0

Idag är det kallt igen! Jag måste säga att jag längtar efter vår och sommar!!!